Responsive design, houdt de mobiele bezoeker langer op je website.
Responsive design past de vormgeving van je website aan, zodat ook bezoekers met een mini-computer of smartphones er blij mee zijn.
Mag je het Olympische logo ongestraft gebruiken?
De Olympische spelen zijn een prachtig media moment. Maar, mag je zomaar het woord “Olympisch” gebruiken of het Olympische Logo?
Kleur bekennen, kleur kopen en kinderen helpen
Koop één kleur voor $1,- en je hebt poliovaccins voor tien kinderen. Onder het motto ‘Own a colour’ wil Flexa deze kleuren verkopen en in totaal 18 miljoen dollar ophalen.
IOGraph: Muisbeweging als kunstwerk
Het enige huisdier dat ik heb is de muis. Het kleine dingetje volgt mij trouw, kilometer na kilometer. Na een jaar van zwoegen bezwijkt hij meestal onder de druk van mij en de lange weg die hij heeft afgelegd. Altijd weer […]
Communicatiemiddelen Miniport World
Testbeeld kreeg via KORU Marketing de opdracht om voor Miniport World aan de slag te gaan. Miniport World is een collectie van aantrekkelijke 12 volt elektrische bootjes die door kinderen vanaf 9 jaar zelf bestuurd kunnen worden. Het concept is niet […]
Animatiedrukwerk, verrassende effecten en hoge attentie waarde
Een paar weken geleden was ik op vakantie in Barcelona. Wat een bruisende stad, geen moment verveel je je daar. In de metro werd ik diverse malen gepakt door “bewegend” animatiedrukwerk. In eerste instantie heb je het niet in de […]
Toekomst visie van het digitaal lezen
Heerlijk, dat ruggen lezen van boeken. Het lijkt mij zoveel leuker dan digitaal lezen.
Hoe zet je een plakje kaas in de markt met webdesign
Mooi voorbeeld van webdesign. De website van de Cheese & Burger Society is geheel geanimeerd in flash met 30 voorbeelden van Cheese Burgers
Humor in advertenties werkt?
Humor in advertenties werkt: het vraagt om aandacht, mensen staan er langer bij stil. Stopkracht. Het zorgt ervoor dat klanten voor een product kiezen. Zelfs wie niet beïnvloed wil worden of wie al snel vergeet om welke merken het ook alweer ging, houdt tóch een goed gevoel over aan producten die met humor zijn geïntroduceerd
De Letterfontein, typografie voor iedereen
Nu publiceren een algemeen goed is geworden is de doelgroep van de letterfontein niet alleen de typografie kenner.