De doelgroep is kinderen in de leeftijd van 2 tot 12 jaar. De opdracht was om marketing communicatiemiddelen te ontwikkelen die de aandacht van deze doelgroep trekt en tevens vertrouwen uitstraalt bij de ouders en begeleiders van de kinderen.
Er is gekozen voor een thematisch figuur die een centrale rol gaat spelen in de beeldvorming het Miniport World. Kapitein Max! Een stoer en vrolijk figuur die gek is op varen en waar kinderen in een positieve zin naar opkijken. Hij pronkt op het logo.
De doelgroep is kinderen in de leeftijd van 2 tot 12 jaar. De opdracht was om marketing communicatiemiddelen te ontwikkelen die de aandacht van deze doelgroep trekt en tevens vertrouwen uitstraalt bij de ouders en begeleiders van de kinderen.
Er is gekozen voor een thematisch figuur die een centrale rol gaat spelen in de beeldvorming het Miniport World. Kapitein Max! Een stoer en vrolijk figuur die gek is op varen en waar kinderen in een positieve zin naar opkijken. Hij pronkt op het logo.