Testbeeld kreeg via KORU Marketing de opdracht om voor Miniport World aan de slag te gaan. Miniport World is een collectie van aantrekkelijke 12 volt elektrische bootjes die door kinderen vanaf 9 jaar zelf bestuurd kunnen worden. Het concept is niet nieuw, het is vanuit Frankrijk overgewaaid en inmiddels is het idee ook aangeslagen in Zwitserland, Engeland en Canada.
De doelgroep is kinderen in de leeftijd van 2 tot 12 jaar. De opdracht was om marketing communicatiemiddelen te ontwikkelen die de aandacht van deze doelgroep trekt en tevens vertrouwen uitstraalt bij de ouders en begeleiders van de kinderen.
Er is gekozen voor een thematisch figuur die een centrale rol gaat spelen in de beeldvorming het Miniport World. Kapitein Max! Een stoer en vrolijk figuur die gek is op varen en waar kinderen in een positieve zin naar opkijken. Hij pronkt op het logo.
Daarnaast zijn er ondersteunende elementen ontwikkeld om de kinderen nog beter aan te spreken “De Kapitein ben jij!” Overige middelen zoals folder, posters end. zijn nog in ontwikkeling.